Festivalhelgen..

2009-06-29 / 09:22:00
är nu över. Men med härligt väder och glatt humör=)
Roligt har vi haft. Ingen speciell bakis. Men det vart lugnt med drickat. Fredagkväll hade vi Felicia så då vart det bara nån liten grogg. Så var lördagen som var våran festarkväll!

Här kommer lite bilder från helgen!
Här tar jag mig en bugg med en från klubben=) (Vit huvtröja)

Flisan och en kompis till henne åker karusell

Jag och Felicia!

Takida såg vi...dom va sååå bra!!

  Först Niklas med sin syster Jessica=) Sen jag med henne!!

Vi såg bl.a Ulf lundell oxå!

Avslutar med en flumbild på mig *s*

Nä, nu har jag inte tid med er mera.... Ska göra mig iordning för jobbet nu=)
Hoppas dagen går fort bara!
Ha en fin dag alla fina
// Veronica
Kommentarer!
Postat av: Cicci

Hahaha!! Du är värst Rone.. Alla andra lyckas enkelt cykla över ett snöre men inte du inte! Men va taskigt me tänderna.. Men ja tror de där är skräckhistorier faktiskt! Kostar endel att rotfylla annars.. Hoppas de löser sig iallafall! Puss o Kram! :)

Kommenterat - 2009-06-29 / 17:47:45  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: