Onsdag

2011-03-02 / 10:12:23
Efter 2 kvällar till 21 på jobbet slutar jag äntligen lite tidigare idag. Nämligen 19..haha. Är mycket kvällar..men men. Hinner ju med buggen iallafall;-) Fick dom nya skorna i måndags...så det var snabba ryck. Ska bli kul å prova dom ikväll=)

Har hunnit träna nu på morgonen  men inte lika länge som vanligt eftersom jag skulle hinna med klipptiden jag hade kl 8. Har bestämt att börja spara ut lite så hon tog bara topparna men klippte luggen lite snedare än vanligt. Så ändå nöjd=)

Har förresetn fastnat för en låt..."Främling, släck alla ljus och led mig. Nånstans där mörkret öppnar sig. Och när vi älskar utan att tro på kärlek. Främling, då kan jag tro på dig"...
Tänker och drömmer mig bort lite=)

Ha en fin onsdag alla fina...
// Veronica


Kommentarer!
Postat av: emilia

hej! ja de hoppas jag meeee :) Allt bra med dig? vi åker till byn ihelg. så vi kanske kan ses nästa vecka?

kram!

Kommenterat - 2011-03-03 / 15:35:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: