Myshelg=)

2010-03-06 / 17:32:43
Idag har vi varit ute i det härliga väder...grillat å solat...även fotat lite=)
Den här bilden tyckte jag vart så fin på Niklas!! <3


Fick min reflexskärm i torsdags...=) Har testat den idag...för jag har jobbat långa dagar och har inte hunnit. Det blir verkligen skillnad på bilderna.


Med skärmen (guldig sida)                                              Utan...


Finns fem olika sidor, silver, guld, vit, svart och transparant.
Men man kan inte ha den länge i ansiktet...
Då ser man ut såhär=)....alldeles tårögd


Ikväll blir det hämtmat till melodifestivalen=) Gott..blir nog kebab för min del. Pizza för dom andra två

Såg ni Skavlan igår?? Tycker han är så bra att intervjua=) Å snacka om att Marit björgen har muskler.. Såg nästan maskulint ut...men man måste kanske sånna för att lyckas!!

Å let´s dance Claudia är ju jättebra...hoppas hon vinner allt...Alla hennes danser har varit jättefina och bra!!
Gillade verkligen deras "indiendans" igår.

Var även ut å joggade igår. Dock bara 20 min nu oxå. Men en början. Känns så skönt efteråt=)
Jag kan, jag vill och jag SKA komma i form till sommaren...eller hur Anneli?=)

Må gott alla
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Finns nog ingen kamera i världen som hade kunnat göra Nicko plausibel i dagsljus:)

Kommenterat - 2010-03-11 / 09:45:19
Postat av: Susanne

Bra inställning om det är det du vill, alltså komma i form till sommarn! :)

Det vill många av oss, så ett lycka till till oss :)

Kommenterat - 2010-03-15 / 19:07:44  | URL - http://blueangel.blogg.se/nystart
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: