...

2010-06-05 / 00:19:55
Här kommer ett litet klipp ifrån när jag och jocke var och tränade igår. Ska ju ha en uppvisning på söndag...så måste ju passa på att träna lite extra nu. Hoff...vad nervös jag kommer vara. Men bara man inte ramlar så är det väl lugnt=) Så önska mig lycka till nu!!


Nå, vad tyckte ni?=)

Annars så har jag jobbat 3 nätter....gick av nu imorse.
Klev upp vid 12. Har varit en lugn dag...varit på stan en sväng. Ätit tacos å myst nu ikväll med hjärtat=)

Tänkte hinna med å träffa både Emilia och Anneli imorgon...Sen är vi bjudna på middag på kvällen.

Bjuder på 2 bilder...


Här har lilla Emma somnat i min famn...det var sista kvällen innan dom åkte. Ville inte lägga mig ifrån henne. Hade kunnat suttit där hela natten=) Sååå mysigt å ha en sovandes bebis i famnen!! Riktigt rogivande!!


Å en på mig å niklas=)

Nä...ska gosa ner mig med Nikko nu=) <3
God natt på er
// Veronica

Kommentarer!
Postat av: Emilia

duktiga ni är på att bugga o grym låt :) haha

Kommenterat - 2010-06-05 / 13:54:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: