Hmm...

2010-02-21 / 21:52:05

verkar va nå knas med bildupladdaren. Försöker ladda upp bilder men det går inte=/
Får prova sen igen.
Helgen har iallafall varit lugn å skön=) Välbehövligt. Känner mig helt friskt nu oxå=)
Har varit å simmat en sväng igår, riktigt härligt å simma!
Idag har vi varit ute å fotat lite, jag Niklas och flisan. Var dom bilderna jag tänkte visa men ni får se dom sen då!!

Annars har min syster gjort bra ifrån sig i Finland i helgen, 3:a och 4.a=) Bra jobbat Madde!! <3
Har oxå spanat OS. Så synd att Ferry missade där på sista skyttet. Hade varit kul för honom med en medalj till.
Snart drar damerna igång. Få se nu om Helena lyckas vända den negativa trenden *kämpa på*

Tills nästa gång...sköt om er!!


Saknar dig Stefan...<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: