Sol!!

2010-04-10 / 18:37:48
Idag hade jag lite svårt att sova efter nattjobbet. Sov till ca halv 12. Men har sovit en stund nu på em oxå så ska nog gå bra ändå=) Är ju sista natten så.

Annars så har det varit en lugn dag idag oxå. Mycket sol...så härligt=) Man blir så glad å får så mycket energi av sol! Har suttit ute på altanen halva dagen. Kollat lite kartor och planerat lite semester=) Får se vart vi hamnar!! Längtar så jukt mycket efter semester. Tar på krafterna att jobba heltid. Men det gäller å kunna njuta av semster oxå...så man inte stressar sönder den. Så att man verkligen hämtar igen lite kraft så man orkar ett år till.

Här är en bild från dagen...



Ska gå å trakassera Niklas som somnat på soffan nu;-)
//Veronica
Kommentarer!
Postat av: Pappa

Hej

Du verkar ju ha de bra där i solen, skönt. Lite så där mysigt har vi haft här oxå, Helena m fam. var här en sväng, så istället för att gå upp i skogen( lite bökigt med lilla Emma + löst i skoterspåren) så gjorde vi upp eld hemma här o grilla korv o sola. Emma var på skratt humör idag, de märks fort att hon blir större för varje vecka nu.

Sen vet jag inte om vi far vägen över Kiruna, hört rycken om att åka mot finska gränsen förbi Karesuando och vidare, men vi får se, kanske på hemresan.

Du jobbar förstås just nu, å ingen laptop, illa, men ha de bra o sköt om dej, när du vaknar till solen igen. Kramar

Kommenterat - 2010-04-11 / 00:23:33
Postat av: Lisa

Hej tjejen!! nämen här ser jag en till blogg :-) vilken fin design, jag behöver hjälp med min. Nåt bra tips? Kul att se att du är inne och kollar hos mig då och då.



massa kramar

Kommenterat - 2010-04-12 / 17:20:21  | URL - http://lislutt.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: