Fredag!!

2009-01-30 / 17:10:23
Halloj igen=)
Nu är det äntligen fredag å helg!! Sköönt att man är ledig.
Natten gick bra å jobba...fick sluta lite tidigare oxå, å det tackar man ju inte nej till=)
Jag sov till ungefär kl 1. Tog mig upp å käkade lite. Sen träffade jag Tina på stan, vi fikade och gick runt lite. Var trevligt för det var ett tag sen vi träffades=) Jag tog med mig träningskläder för jag tänkte va duktig å träna efter jag träffat Tina. Men när jag satt på fiket kröp latmasken i mig haha. Men jag tog mig faktiskt iväg till sportsclub. Å det va jätteskönt. Tog en skön dusch och sen hem. Nu håller vi på att laga mat. Väntar bara på att riset ska bli klart. Kyckling å ris blir det idag! Gott =)


Det här är mina nyinköpta träningsskor. Premiäranvända idag. Rikigt sköna faktiskt. Och på rea!!!

Flisan ska förresten på sitt första disco ikväll...hon tycker det ska bli jättespännande och är nog lite nervös *s*
Hoppas hon får kul!

Matdags!! Tjing så länge// Veronica

Kommentarer!
Postat av: Linda

Oj, vad spännande för Flisan! Kul att du börjat blogga igen, saknat dig ju!

Kommenterat - 2009-01-30 / 18:11:47  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Emilia

va kul att du börjat blogga igen o vilka fina skor :D

Kommenterat - 2009-01-30 / 22:03:12
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: