Stefan - En ängel!

2009-08-29 / 16:08:45

Tänkte skriva några ord till våran älskade bror som vid ca kl 01 den 28 augusti blev en av himlens allra vackraste änglar.

Det är natt, det är mörkt och stilla. Plötsligt, det ofattbara sker. Vår bror lämnar oss. Idag har vi alla sorg.

Jag sitter här och undrar, vart är du nu? Är du i vår himmel? Är du hos våran gud? Allt gick så fort. Plötsilgt gick du bort. Vad had du gjort för att få ett liv så kort?
Jag undrar hur du mår, jag undrar hur det går i våran himmel. Är du en fågel som flyger högt i det blå?
Kan du se mig, kan du höra mig när jag pratar med dig? Jag undrar om jag får se dig igen?
Jag känner vrede, jag känner sorg. Jag blickar tillbaks. Ser min familj, ser min vänner. Ser dom jag känner och många därtill. Jag hoppas ni lever i en värld full av lycka och utan besvär. Vi kommer att träffas en vacker dag, i våran himmel bara du och jag. Allt har en mening allt har sin tid. Du är i himlen och du har frid!!



Älskar dig Stefan och du kommer alltid finnas i mitt/våra hjärtan!

Vila i fred lillebror!
Kommentarer!
Postat av: Sanna

Men gumman,, tänker på er.. Många kramar Sanna

Kommenterat - 2009-08-29 / 16:27:55
Postat av: Linda

Oj, vad hemskt...Alla vi tänker på dig och alla andra Helgumar. Livet är så orättvist ibland. Önskar att vi var där så jag kunde ge dig en riktigt kram. Jag är SÅ ledsen för din/er skull...

Kommenterat - 2009-08-29 / 19:58:12  | URL - http://lindakott.blogg.se/
Postat av: Cicci

Fint skrivet gumman! Det känns overkligt allting.. Tänker på er! Väldigt fin bild! Kramar!!

Kommenterat - 2009-08-29 / 23:42:47  | URL - http://ccedlund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack lilla hjärtegumman, du har skrivit så fina ord om våran Stefan. Tänker på dig, älskar dig. Mamma och pappa

Kommenterat - 2009-08-30 / 10:46:32
Postat av: emilia

Fint skrivet! LIvet är så orättvist ibland.

Tänker på dig.. kram

Kommenterat - 2009-08-30 / 12:07:16
Postat av: madde

<3

Kommenterat - 2009-08-30 / 14:15:10
Postat av: Susanne

Men gumman vad fint skrivet!

Tänker så himla mycket på dig & din familj!



Kramar dig genom vinden

Kommenterat - 2009-09-13 / 10:03:16  | URL - http://blueangel.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: